پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119948
درخشان بيک‌زاده را مي‌خواهد؟!
تاریخ انتشار : 1393/10/05 21:08:30
نمایش : 1485
پس از واريز چند ميليارد تومان به حساب باشگاه پرسپوليس مسئولان اين باشگاه به تکاپو افتادند تا در دو روز باقيمانده نقل و انتقالات بازيکنان خوبي جذب پرسپوليس کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حاليکه دو روز ديگر فصل نقل و انتقالات نيم‌فصل به اتمام مي‌رسد پرسپوليسي‌ها هنوز بازيکني را به صورت رسمي جذب نکرده‌اند اما به نظر مي‌رسد تمرکز مسئولان اين باشگاه بيشتر بر روي بازيکنان خارجي است.

البته روز چهارشنبه چند ميليارد تومان به حساب پرسپوليسي‌ها پول ريخته شد و خيال مسئولان اين باشگاه براي جذب بازيکن را تا حد زيادي راحت کرد هر چند که مشخص نيست اين پول از چه طريقي به حساب پرسپوليسي‌ها وارد شده چرا که وزارت ورزش اين پول را به حساب پرسپوليسي‌ها ريخته اما معلوم نيست اين کار توسط حسين هدايتي انجام شده و يا پاي اسپانسر جديدي در ميان است اما هرچه که هست علي‌اکبر طاهري قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس صبح چهارشنبه براي تهيه بودجه به وزارت ورزش رفت و عصر چهارشنبه اين پول به حساب سرخپوشان ريخته شد و اين احتمال وجود دارد که اين پول از طريق هدايتي به حساب پرسپوليسي‌ها ريخته شده باشد چرا که چنين رقمي اگر از سوي نهاد يا شرکتي باشد قطعا در روند اداري گير کرده و به اين سرعت نمي‌توانند به حساب پرسپوليسي‌ها پول واريز کنند.

البته از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد که به جز بابک حاتمي که حميد درخشان سرمربي پرسپوليس اصرار ويژه‌اي به جذب او دارد يک هافبک مطرح و داخلي هم به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه خواهد شد که در اين ميان نام قاسم حدادي‌فر مطرح است و احتمال دارد که اين بازيکن در نيم‌فصل دوم و پس از مدت‌ها که صحبت‌ها در مورد سرخ‌پوش شدن او بود به پرسپوليس بپيوندد.

البته از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد که نام هاشم بيک‌زاده بازيکن تيم استقلال هم در ليست حميد درخشان بوده اما بايد ديد که اين بازيکن راهي پرسپوليس خواهد شد يا در استقلال باقي خواهد ماند.

امير قلعه نويي در مصاحبه اي که اخيرا انجام داده به صراحت گفته هاشم بيک زاده اگر مي خواهد مي تواند از استقلال جدا شود و تيم جديدش را معرفي کند اما به نظر مي رسد باشگاه استقلال بعيد باشد که اين بازيکن را به راحتي از دست بدهد.

اخباري هم که از باشگاه پرسپوليس مي رسد با توجه به وضعيت مديريتي اين باشگاه چندان نمي تواند موثق باشد اما خبرها حکايت از اين دارد که درخشان بدش نمي آيد بازيکني مثل بيک زاده داشته باشد.

به نظر مي رسد فردا يکي دو بازيکن جديد به پرسپوليس بپيوندند آن هم در حاليکه به نظر مي رسد جدايي رضا حقيقي از پرسپوليس قطعي است و اين بازيکن هم به پديده خراسان خواهد پيوست.

از طرف ديگر کيورا مدافع ژاپني که گفته مي‌شود مدنظر پرسپوليسي‌ها قرار دارد مشخص نيست چه زماني براي انجام تست‌هاي پزشکي وارد تهران خواهد شد چرا که دو روز ديگر نقل و انتقالات به پايان مي رسد اما از طرف باشگاه پرسپوليس براي حضور اين بازيکن ژاپني در ايران فعلا کاري انجام نشده است.
 
کد مطلب: 384960
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html